مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

اگر به کارمندانتان این امکان را بدهید که به‌صورت مستقیم به این اطلاعات از طریق نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند، می‌توانند با سرعت بیشتری به مشتریان ری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آن‌ها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامه‌ها و پلتفرم‌های CRM شرکت salesforce.com را با برنامه‌های office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. ج

م افزار CRM دسترسی داشته باشند، می‌توانند با سرعت بیشتری به مشتریان پاسخ دهند. اعتبار و اعتماد کسب و کار شما نزد مشتریانتان حفظ خواهد شد زیرا آنان مشاهده خواهند کرد که به‌صورت مداوم خدماتی با کیفیت بالا به آن‌ها عرضه می‌شود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد و آن‌ها نیز از شما نزد دوستان و همکارانشان به نیکی یاد خواهند کرد. مدیر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمدت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی ماد هر چند چنین بسته‌هایی نیازمند دانش IT یا فنون مهارتی خاصی برای پیاده سازی صحیح بوده و برای نگهداری یا به‌روزرسانی آن‌ها باید اطلاعات کافی در اختیارتان باشد.با این حال کاربران به راحتی می‌توانند متریک‌های موردنظرشان را از سیستم CRM به دست آورند حتی اگر از دانش فنی کمی برخوردار باشند. در ذیل به چند متریک اشاره می‌کنیم که بدون استفاده از سیستم CRM به دست آوردن آن‌ها کار مشکلی خواهد بود. زمان بسته شدن فروشطولانی کردن دوره فروش برای بسیاری از شرکت‌ها یک مشکل به حساب می‌آید. کندی در فروش کل به سرعت خودش را نشان می دهد. اولین قدم برای حل مشکل این است که بفهمیم این کندی از کجا ناشی می‌شود. مطلب مرتبم افزار CRM دسترسی داشته باشند، می‌توانند با سرعت بیشتری به مشتریان پاسخ دهند. اعتبار و اعتماد کسب و کار شما نزد مشتریانتان حفظ خواهد شد زیرا آنان مشاهده خواهند کرد که به‌صورت مداوم خدماتی با کیفیت بالا به آن‌ها عرضه می‌شود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد و آن‌ها نیز از شما نزد دوستان و همکارانشان به نیکی یاد خواهند کرد. مدیر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمدت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مامام فعالیت‌های فروش سازمان‌ها را فارغ از نوعشان مورد رصد قرار دهد. اطلاعات در اختیار شماست : کافیست از آن‌ها استفاده کنید. چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ یک پیام با زمانبندی مناسب می‌تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می‌کند، یک تخفیف در وقت مناسب می‌تواند سفارش‌هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان‌ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آن‌ها قرار دهد. بنابراین شرکت می‌داند که چه زمانی برای ارائه تخفیف‌های مؤثر مناسب می‌با

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.