مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

فعالیتهای شرکت سازه گستر مدحت

سازه گستر مدحت تولید کننده انواع تجهیزات قالب بتن ، قالب تونل فرم ، داربست و لاینینگ تونل

• تولید تخصصی انواع جک های سقفی ( جک های رزوه ای ، جک های گوه ای ، جک های لولائی ، جک های دوبل)
• تولید انبوه قالب های فلزی بتن
• تولید انواع داربست های مدولار (داربست مثلثی ، داربست چکشی)
• تولید کلیه متعلقات قالب بندی (سولجر ، پین و گوه ، گیره و …)
• تولید مرغوب ترین ماشین آلات ساختمانی (بتونیر ، ویبراتور، بالابر و …)
• طراح و سازنده قالب های تونلی فرم
** تجهیزات قالب فلزی بتن

 

ادامه مطلب ...

عملکرد های نرم افزار crm

تکرار ناپذیر.در سازمان‌ها، روال‌هاى ساخت‌یافته پروژه و مهندسى مجدد روال‌ها معمولا مورد توجه قرار نمى‌گیرند، درحالى که روال کار و مهندسى مجدد آن از نشانه‌هاى مهم ثبات و موفقیت CRM است.علائم اخطار این زمینه عبارتند از:عدم وجود طرح(نقشه) کسب‌وکار.تعویض فراتر از کانون توجه بر روی هر دامنه خاص و یا عناصر عملکردی از قبیل آنهایی که در بخش خروجی یک شرکت هستند (مانند فروش، تولید، نوآوری) شایع می باشند (کاگوت و زندر، 1992؛ ونکاترمان، 1989؛ وینتر، 2003). بنابراین ، مانند قابلیت ها ، ابعاد استراتژیک می

ادامه مطلب ...

آشنایی با مدیریت ارتباط مشتری (CRM)

شاخص از رفتار واقعی تعیین کرده اند.با این حال، برخی از محققان رفتار مشتری در صورت یک بعدی رفتار به رغم طبیعت چند بعدی آن مشخص کرده اند. با توجه به یی و لا (2004)، تمام مشتریان راضی نمی شوند که تاثیر مثبتی بر نتیجه یک شرکت داشته باشند. به عنوان مثال، شده و مجموعه فعالیتهای لازم به منظور کسب اهداف مورد نظر که این فعالیتها برای برقراری ارتباط بلند مدت با مشتری باید توسعه یابد و در واقع این امر یک نقشه استراتژی سازمان برای ایجاد وفاداری و رضایت مشتری است .محاوره با مشتری : گفتگو با مشتریان از طریق

ادامه مطلب ...