مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

کلینیک بازاریابی و تبلیغات، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

است که این امر با فقدان ملاحظات مربوط به نقش‌هاى سازمانى، تشدید مى‌شود.هشدارهاى انسانى عبارتند از:نبود پشتیبانى یا میدان دید اجرایی.تعدد پروژه‌هاى جزیره‌اى (معمولا در جهات مختلف(.IT زدگى یا قهرمان پروری.عدم یکپارچه‌سازى سیستم‌ها.اگر در طول یک ممیزى، دادهایی که در data warehouse وجود داره . کاملاواضح است که این داده ها چه می کنند و ما چه استفاده از انها می کنیم . یکی از استفاده های این داده ها tailoring است که مثلا در وب سایتها از سوی مدیران برای کاربران مورد استفاده قرار می گیره – tailoring

ادامه مطلب ...