مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

کلینیک بازاریابی و تبلیغات، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مستــقیم به دنبال توسعه روابط مستقیم مستمر با مشتریان است، چراکه اکثر بازاریابان براین باورند که هزینه جذب مشتریان جدید، پنج برابر حفظ مشتریان فعلی است. براین اساس فعالیت¬های بازاریابی مستقیم،به عنوان ابزاری برای رضایتمند نگه داشتن مشتریان و تشویق تمرکز کند و به خواسته‎های آنها رسیدگی نماید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM در نمودار زیر سه مرحله اصلی بازاریابی مبتنی بر بازار هدف نشان داده شده است. مرحله نخست بخش‎بندی یا تقسیم‎بندی بازار است که بازار را به گروه‎های مشخصی از

ادامه مطلب ...