مستــقیم به دنبال توسعه روابط مستقیم مستمر با مشتریان است، چراکه اکثر بازاریابان براین باورند که هزینه جذب مشتریان جدید، پنج برابر حفظ مشتریان فعلی است. براین اساس فعالیت¬های بازاریابی مستقیم،به عنوان ابزاری برای رضایتمند نگه داشتن مشتریان و تشویق تمرکز کند و به خواستههای آنها رسیدگی نماید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM در نمودار زیر سه مرحله اصلی بازاریابی مبتنی بر بازار هدف نشان داده شده است. مرحله نخست بخشبندی یا تقسیمبندی بازار است که بازار را به گروههای مشخصی از
ادامه مطلب ...