دانش حول موضوعات مشتری را بین گروههای کاری آسانتر میسازد و بدین وسیله با یکپارچهسازی دانش مرتبط با مشتری به سرعت و کارایی در رسیدن به آن نقش عمدهای دارد. مدیریت دانش چشم اندازی برای مشتری بدون توجه به زمینه تخصصی از کاربرد دانش مورد نظر، مکانی که و مورد رضایت مشتری نداشته باشید، برند شما ضعیف شده و فروش شما کاهش خواهد یافت. سیستم Microsoft CRM به شما کمک میکند تا خدمات پس از فروش شما بطور سیستماتیک با کمترین هزینه مالی و زمانی به مشتری ارائه شود. مدیریت گردش کارسیستم Microsoft CRM قدرت
فواصل زمانی معین برای این فرد بطور اتوماتیک ارسال گردد. مثالا می توانید با این مقاله شروع کنید: چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟ پس از آن مقاله دیگری با عنوان " با خرید بیمه عمر چه منافعی کسب خواهم کرد؟" ارسال شود. بدین ترتیب ذهن مشتری هدف شما بطور مستمر درگیر برند و محصول شما قرار خواهد گرفت و یقیناً در آینده نزدیک مشتری شما خواهد شد.مطلب مرتبط: آشنایی با مدیریت ارتباط مشتری(CRM)علاوه بر آن، با استفاده از سیستم CRM شما می دانید که چه ایمیلهایی تاکنون در راستای بازاریابی قطره ای برای مشتری هدف ارسال شده است. از این طریق شما می توانید در پیگیری فروش به مشتری هدف خود بگویید " آیا آن ایمیلی که در ارتباط با مزایای بیمه عمر بود را بخاطر دارید؟" این کار باعث می شود که مشتری به شما فکر کند و شما در موقعیت بهتری از فروش قرار بگیرید. شرکتها علاوه بر اینکه با مشتریان خود ارتباط دارند، با شرکای تجاری و یا تامین کنندگان خود نیز در ارتباط هستند. (آی.جی.ای.ام) که 350 شرکت ای جن در حال صادرات بودند تعیین شده است.ایمیل اولیه به این شرکتها فرستاده شده بود و 102 مورد آن برگشت داده شد.حجم پاسخ 29%بود. فراونی ها و آزمون تی تست مستقل برای تعیین تفاوتهای علمی موجود در بین پاسخها و شرکتهای بدون پاسخ نه تفاوتهای علمی تشخیص داده شده مورد استفاده قرار گرفت.جدول 1 سود شرکتها را نشان می دهد.شرکتهای تولید پارچه وچرم و محصولات مرتبط شامل 38%نمونه بودندو از طریق محصولات غذایی و تنباکو با 15%،مواد شیمیایی ، مواد نفتی، پلاستیکی، و ابریشمی 14%،در جدول 1 دیده می شود.تقریبا 36%شرکتهای نمونه شامل شرکتهایی با 1 تا 49 کارمند بودندو 5/25%شامل شرکتهایی شامل 50 تا 149 کارمند بودند.بر طبق یک سرشماری تولید پخش در سال 1997 تقریبا 95%شرکتهای تولیدی در اندازه کوچک و متوسط با 150کارمند هستند. این ویژگی ها به طور ویژه ای در تعامل تفاوت ناحیه های ترکیه است.بنابراین نمونه،نماینده شرکتهای تولید منطقه ای جن است. با جانگ، 2007؛ پارک، روبرتسون و وو، 2004). ریچهلت و سسر (1990) نشان می دهد که حفظ مشتریان تاثیر قوی بر سود شرکت نسبت به جذب مشتریان می کند. آنها مصمم است که به حداکثر رساندن سود شرکت ها باید برای فرار صفری از طریق رضایت مشتری تلاش کند. به عنوان مثال، 5% بهبود در نرخ حفظ مشتری منجر به افزایش 25-85% در سود شرکت می شود. گوپتا، لهمن و استارت (2004) اظهار داشتند که 1% افزایش نرخ حفظ مشتری 5% تاثیر بر سود شرکت دارد. از این رو، درک رضایت مسافر برای حفظ مسافر در بازار LCC کره جنوبی حیاتی است.نیات رفتاری تحت تاثیر رضایت مشتری مهم ترین عامل تعیین کننده رفتاری با توجه به تئوری اقدام استدلال ((TRA می باشند، تئوری رفتار برنامه ریزی ((TPB، و تئوری استدلال رفتاری ((BRT (اجزن، 1985؛ بیکر و کرومتون، 2000؛ فیشبین و اجزن، 1975؛ وستبی، 2005) هستند. با این حال، مقاصد رفتاری مشتری هنوز به طور کامل درک نشده است. بسیاری از مطالعات در صنعت هواپیمایی به بررسی مقاصد ارتباطی،معمولاً نیازمند پاسخ فوری مشتری است و براین اساس، اثربخشی فعالیتهای بازاریابی مستقیم به صورت کمی قابل سنجش است.بازاریابی مستقیم، لزوماً شامل فعالیتهای کوتاه¬مدت و پاسخ¬مدار نیست. عمده اقدامهای انجام گرفته در زمینه بازاریابی مستقــیم به صورت کمی قابل سنجش است. بازاریابی مستــقیم به دنبال توسعه روابط مستقیم مستمر با مشتریان است، چراکه اکثر بازاریابان براین باورند که هزینه جذب مشتریان جدید، پنج برابر حفظ مشتریان فعلی است. براین اساس فعالیت¬های بازاریابی مستقیم،به عنوان ابزاری برای رضایتمند نگه داشتن مشتریان و تشویق او به هزینه کردن خواهدبود. زمانی که مشتری جذب شد، فرصت فروش سایر محصولات بنگاه به او، به وجود می¬آید(peter,1999: 18)رشد بازاریابی مستقیم فروشهایی که از راه مجرای سنتی بازاریابی مستقیم انجام می¬شود، رشد بسیار سریعی داشته¬اند. عوامل متعددی باعث این رشد بوده¬اند. در تعداد زیادی از بازارهای خاص که به اولویتهای ویژه