مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

نرم افزار crm

این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر\nدارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنون نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم می‌آورد \nکه اطلاعات Dynamics CRM نسخه‌های 4.0 ، 2011 و 2013 یه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سؤال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می‌تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که\nباید بکنید این است که انتظارات آن‌ها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آن‌ها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره می‌کنی

ادامه مطلب ...

استفاده از نرم افزار crm

یست در هر تراکنش این اطلاعات را از او بخواهید. برای این منظور یک تأییدیه سریع که نشان دهد آدرس مشتری تغییر نکرده است تمام کاری است که شما باید انجام دهید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM پاسخ‌ها را در اختیار داشته باشید تا آنجا که \nممکن است کارمندانی که رودررو با مشتریان در ارتباط هستند، بایستی تمام پاسخ‌های احتمالی به پرسش‌های متنوع مشتریان را در اختیار داشته تا در کمترین زمان به سمقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست می‌دهید و هر چه به جلو می‌روید این مقدار کمتر می‌شود. به همین خاطر است که نام قیف را بر آن نهاده‌اند.میزان درصدی که شما در هر مرحله از دست می‌دهید از\nکسب و کاری به کسب و کار دیگر متفاوت است. قانون کلی این است که شما برای هر فروش کامل به ده مشتری احتمالی نیاز دارید. با این وجود با کمی تجربه در بحث قیف فروش شما می‌توانید درصد موردنظرتان را

ادامه مطلب ...

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

سعی می‌کنند متریک‌هایشان را با کارایی خود هم تراز کنند، دچار دلسردی شوند.ساده سازی متریک‌ها امری مهم و حیاتی است زیرا همین متر\nیک‌ها هستند که کارها و فعالیت‌های موجود را هدایت می‌کنند و اگر افرادی که مورد سنجش قرار می‌گیرند به این درک و فهم نرسند که متریک‌ها چه می‌باشند و چگونه مورد محاسبه قرار می‌گیرند، پس نمی‌توانند تأثیر خاصی بر روی رفتار خویش بگذارند.بخشی از فرایند ساده سازی این موضوع است کهیان است که می‌تواند آنان را به شما وفادار نگه دارد.کسب و کار شما چگونه می‌تواند تأثیر مثبت و ماندگار بر روی مشتریان داشته باشد؟ با بهره بردن از ابزار گزارش دهی سیستم CRM می‌توانید به صورت پیوسته و منظم کارایی بخش‌های پشت\nیبانی از مشتریان را نظارت و ارزیابی نمایید. اگر موارد خاصی وجود دارد که برطرف کردن آن‌ها نیاز به زمانی طولانی دارد، باید یک فرایند درجا داشته باشید تا بتوانید به سرعت مشکل را شنا

ادامه مطلب ...

نرم افزار crm چیست

ی سخت و پ\nیچیده هستند. رقابت‌های شدید بسیاری از شرکت‌ها را مجبور کرده است که به دنبال روش‌هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سؤال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می‌تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که\nباید بکنید این است که انتظارات آن‌ها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آن‌ها را تقویت کند زیرا اندازه گیری معنادار آن کار سختی است. فارغ از انجام نظرسنجی و تمرکز بر روی گروه‌ها، اینکه بتوانیم تشخیص دهیم که مشتریانمان تا چه حد راضی هستند امری غیرمحتمل به نظر می‌رسد. البته انجام دادن آن خالی از لطف نیست،\nاما هزینه بسیاری به بار خواهد آورد.اگر به دنبال متریک‌های قابل انجام هستیم باید یک یا چند متریک را با متریک‌هایی که برای اندازه گیری کارایی، گزینه بهتری هستند جایگزین کنیم. یکی از متر

ادامه مطلب ...

معرفی نرم افزار crm

د. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروه‌های پاسخ دهنده و گروه‌هایی که پاسخی نداده‌اند را پیدا می‌کند. با نگاه به تاریخچه فعالیت یک مشتری در سیستم CRM می‌توانیم میزان تخفیف آن مشتری را مشخص سازیم، اما این روش برای تعمیم یک موق\nعیت به دیگر مشتریان مناسب به نظر نمی‌رسد. تحلیل‌های پیشگویانه با استفاده از سیستم CRM گروه‌های مشتریان ثابت یا احتمالی را تحت نظر قرار می دهد تا بتواند الگوی موردنیاز را به دد روزها بر اساس هر فروشنده، مکان جغرافیایی و غیره به راحتی قابل پیگیری می‌باشد زیرا تمام ا\nین اطلاعات در سیستم CRM موجود می‌باشد.کنترل قیف فروشبسیاری از شرکت‌ها، محصولات یا خدمات خود را به انواع مختلفی از مشتریان ثابت و احتمالی ارائه می‌دهند. این موضوع همیشه جالب توجه بوده است که چگونه صنایع، فروشندگان و مناطق مختلف در اینکه مشتریان احتمالی به چه نحو در هر یک از بخش‌های قیف فروش قرار می‌گ\nیرند ب

ادامه مطلب ...