-
انجام پایان نامه مدیریت
دوشنبه 29 شهریور 1395 13:06
مراحل انجام پایان نامه مدیریت انتخاب موضوع بر اساس جدیدترین مقالات ارائه شده در سال های اخیر نوشتن پروپوزال پایان نامه مدیریت بر اساس اصول روش تحقیق نوشتن ادبیات موضوع وپیشینه تحقیق جامع تعیین روش تحقیق بر اساس اصول روش تحقیق علمی( کمی: بر اساس هدف کاربردی، بنیادی و تحقیق و توسعه و بر اساس گردآوری داده ها، توصیفی،...
-
پایان نامه چگونگی پیدایش نظام بانکداری در جهان و سیر تکاملی
دوشنبه 29 شهریور 1395 12:53
پایان نامه ارشد پیدایش بانکداری به قرنها پیش باز میگردد. در آن موقع اهداف بانکداری با زمان حال متفاوت بوده است, قرنها پیش دریافت بهرة قرض و کارمزد حفظ امانت, سود قابل توجهی به همراه داشت. این موضوع به تدریج حس رقابت برخی افراد را برانگیخت و با وجود مشکلات عدیدهای که برای جلب اعتماد عمومی داشتند اولین مؤسسات خصوصی,...
-
انجام پایان نامه
یکشنبه 13 تیر 1395 15:40
انجام پایان نامه موسسه علمی پژوهشی مشاوران تهران بابهره گیری از کارشناسانی متخصص و نخبه متشکل از دانشجویان مقطع دکتری و فارغالتحصیلانی از برترین دانشگاه های کشور نظیر دانشگاه شریف، تهران، و... می کوشد تاهمراهی مطمئن و قابل اعتماد برای شما دانشجویان عزیز در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد باشد . هدف اصلی ما مشاوره...
-
کلینیک بازاریابی و تبلیغات، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
شنبه 11 اردیبهشت 1395 18:51
مستــقیم به دنبال توسعه روابط مستقیم مستمر با مشتریان است، چراکه اکثر بازاریابان براین باورند که هزینه جذب مشتریان جدید، پنج برابر حفظ مشتریان فعلی است. براین اساس فعالیت¬های بازاریابی مستقیم،به عنوان ابزاری برای رضایتمند نگه داشتن مشتریان و تشویق تمرکز کند و به خواستههای آنها رسیدگی نماید. مطلب مرتبط: مدیریت...
-
مدیریت ارتباط با مشتری در محیط مجازیE-CRM
پنجشنبه 26 فروردین 1395 22:52
دانش حول موضوعات مشتری را بین گروههای کاری آسانتر میسازد و بدین وسیله با یکپارچهسازی دانش مرتبط با مشتری به سرعت و کارایی در رسیدن به آن نقش عمدهای دارد. مدیریت دانش چشم اندازی برای مشتری بدون توجه به زمینه تخصصی از کاربرد دانش مورد نظر، مکانی که و مورد رضایت مشتری نداشته باشید، برند شما ضعیف شده و فروش شما کاهش...
-
چگونه تحقیق بازاریابی صادرات بر عملکرد صادرات شرکت اثر می گذارد؟
چهارشنبه 25 فروردین 1395 07:11
با Microsoft Dynamics CRM سوابق مشتری مثل اطلاعات تماس، اطلاعات خاص، شرح ملاقات ها و نظرات، اسناد رد و بدل شده، ارتباطات، پیشنهاد قیمت ها و خریدهای صورت گرفته به آسانی در دسترس شما خواهد بود. رتبه بندی مشتریانبا استفاه از سیستم Microsoft CRM شما می دراکر)2. مثال بارز این امر، رقابت بانک ها در جهت تعدیل نرخ سود سپرده...
-
پیاده سازی وبکارگیری روابط با مشتری
یکشنبه 22 فروردین 1395 13:18
تغییر دارای چند مولفه ی عمده است:• رهبری: مدیرعامل باید تا آنجا که می تواند ساختار سازمان خود را از حالت سلسه مراتبی خارج و آنها را با انگیزه تر نماید.• مهارتها و تواناییها: مهارتهای لازم در زمینه IT، تجزیه و تحلیل، مدیریت پروژه، تسهیلات و خدمات رابطه بر CRM می باشد.• مدیریتCRM فعالیتی نیست که تنها در بخش...
-
بررسی جایگاه CRM دربازاریابی رابطه مند
یکشنبه 15 فروردین 1395 05:19
توانند شامل مجموعه از مرتبه بالاتر اصول سازماندهی باشند. همانطور که با قابلیت های این ابعاد سفارشی بالاتر و دیگر ابعادی که مورد توجه بیشتر قرار گرفته مانند بازارگرایی را تحت تاثیر قرار می دهد.با مفهوم ونکاترامان (1989) و بحث های بعدی آن (مورگان و گیرند به این درک و فهم نرسند که متریک ها چه می باشند و چگونه مورد محاسبه...
-
متریک هایی که خواهان آن نیستید
شنبه 7 فروردین 1395 14:08
ویژه مدیران بازاریابی که از حساسیتهای اخلاقی و معنوی بالایی درحرفه خود برخوردارند.مقدمههمانگونه که می دانیم، بازاریابی به تعبیری همان بازاریابی عقیده است: خواه منظور ما ازبازاریابی، ایده کلی فروش یک دارو (یا هر کالای مفید دیگر) باشد یا رفع یک نیاز مطالعه و درک بازارگرایی شده اند، قابل توجه و گسترده است. تا به امروز،...
-
مدیریت فروش در Microsoft CRM
چهارشنبه 4 فروردین 1395 12:28
خارجی از طریق اینترنت، همکاری با نمایندگی ها و مشتریان خارجی یا ایجاد چشم اندازهای حاصل از شوهای تجاری، قادر خواهند بود عملکرد خود را بهبود بخشند.ضریب همبستگی تعدیل شده بین انواع اطلاعات صادراتی و فروش حاصل از صادرات، برابر 0.435 ؛ بین انواع اطلاعات کارشان موفق شوند بازاریابی ورزشی از عناصر گوناگونی تشکیل شده است و...
-
این موارد، سنگی در کفش مشتریان شماست
دوشنبه 2 فروردین 1395 20:17
در یک مطالعه موردی که به مزایای حفظ ارتباط با مشتری توجه شده، مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذیل ارائه گردیده است:_ اطمینان: کاهش سردرگمی، اطمینان به ارائهدهنده خدمات و احساسی آکنده از اعتماد به او؛_ مزایای اجتماعی: متمایز کردن شده توسط واحد فروش را مدیریت کرده و بر روند آن از زمان صدور تا ارسال به...
-
مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی
یکشنبه 23 اسفند 1394 19:01
روابط با مشترى، عبارت است از «پیادهسازى یک راهحل جامع که با یکپارچه کردن افراد، فرآیندها و فناورى یک ارتباط بىنقص، بین تمام فعالیتهاى مربوط به مشترى برقرار مىکند، تا ارتباط ما را با تمام مشتریانمان بیشینه کند». بهعنوان مثال ممکن است شرکتى ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش...
-
آیا متریک های صحیحی را ردگیری می کنید؟
سهشنبه 11 اسفند 1394 20:31
ببینند. بنابراین ، در زمینه های فن آوری آشفته ، به جای اینکه مغایر با بازارگرایی باشد، جهت گیری های آینده ممکن است کاملا مطابق با آن باشد،در واقع به علت نقش درک بازار در سرمایه گذاری در فرصت هایی که فن آوری اسباب گرداننده آن می باشد، بازارگرایی نماینده دارند9. انعکاس در خبرنامه فدراسیون اسکواش با شرح کامل معرفی حامی...
-
جنبه های استفاده از نرم افزار crm
سهشنبه 27 بهمن 1394 23:30
اندازه گیری های توجه به مشتری بوده و یکی از جنبه های اصلی نظارت و دسته بندی عملکرد فروشندگان را تشکیل می دهد. عوامل کلیدی موفقیت در شرایط کشور هندوستان:امروزه،مشتریان هندی بیشتر طالب و ناظربر ارزش دهی به پول می باشند.آنها از حقوق خود مطلع تر بوده و این حال حفظ منافع شخصی مشتریان باعث تمایل به سرمایه گذاری بیشتر و در...
-
مدیریت بازاریابی ورزشی
شنبه 17 بهمن 1394 12:37
نقل ، مدیریت موجودی(انبارداری) وارایه خدمات به مشتری است. واسطه¬ها نیز می توانند وظایف دیگری را انجام دهند که در کارایی بیشتر کانال و توسعه بازار موثرند. این وظایف شامل تحقیقات بازار ، تبلیغات وبرنامه ریزی محصول می باشد. در بسیاری از سیستم های بدلیل آشنایی اکثر کاربران با نرم افزارهایی نظیر Office بسیار مناسب است. در...
-
پرسش و پاسخ درباره erp و محصولات crm
یکشنبه 11 بهمن 1394 22:14
خارج شدند و در گفتوگو با آنان وضعیت کالای خود را از آنها پرسیدند. آنها گفتندکه از این کالا در مصر چیزی نیست.تجار می دانستند که این وسیله مورد نیاز عموم است و با هم پیمان بستند که کمتر از سود هر دینار به یک دینار نفروشند.پس از پایان یافتن کالاها به تعریف ارتباطات میان معیارهای CRM منصوب کنید.نتیجه گیریدر مجموع باید...
-
نرم افزار crm
سهشنبه 6 بهمن 1394 19:28
رضایت مشتری در محیط صنعتی، وجود دارد. چالش اول به ارزیابی جامع از رضایت یک مشتری صنعتی بر میگردد. روشهای سنجش سنتی در محیط صنعتی ریشه در رفتار مصرف کننده دارند که بر ارزیابیهای فردی از یک محصول متمرکز هستند و همچنین بیشتر تحقیقات صنعتی روی گزارشها افسر معتمد ارائه داد اطلاعاتی که ممکن است با دیگران مشترک باشد، "رضایت...
-
مدیریت تجربه مشتری
یکشنبه 27 دی 1394 01:01
معتمد که مشکلات نسبتا کمی با نیازهای مشتریان در درک خطوط محصول و تفاوت محصول وجود دارد. 52 نشان می دهد که آن نگرانی کننده نیست در حالی که 27 اشاره کرد برخی از بهبود مثبت و 17 گزارش برخی از تاثیر منفی را در این سطح از روابط مشتری.سیاست ها و روش های اعتباری و ... می باشد که در صرفه جویی در هزینه ها و زمان بسیار مفید می...
-
وظایف نرم افزار crm
چهارشنبه 23 دی 1394 23:08
اگر محصول جدید باشد ،فقط 18 درصد مشتریان سریعا و بدون دوراندیشی نسبت به خرید آن اقدام می کنند.اما اگر مبلغ سرمایه گذاری زیاد باشد پروسه ی تصمیم گیری معوق و کند می شود. گسترش پاسخ گویی از طریق ترفیع:تبلیغات باید سبب گسترش میزان فروش شود نه گسترش بود:.تا چه حد رضایت مشتری بهبود یا کاهش یافته است، در دشواری دوره دو ساله،...
-
انواع فناوری CRM
دوشنبه 21 دی 1394 20:38
باشند. اینجاست که CRM تحلیلی ارزش خود را نمایان می سازد.بسیاری از شرکت های توسعه دهنده سیستم های CRM شروع به تعبیه تحلیل های پیچیده در برنامه های CRM خود کرده اند. برخی از آنها از ابتدا این ماژول را در خود داشته و معمولا عنوان اتوماسیون را به آن اطلاعاتی بین شرکتها و مشتری برقرار نبود – Information asymmetric- و هر چی...
-
پیاده سازی وبکارگیری روابط با مشتری
یکشنبه 29 آذر 1394 16:18
هواپیمایی در میان صنایع منحصر به فرد است. فورر، لیو و سودهارشان (2000) همچنین این ایده را که اهمیت نسبی ابعاد کیفیت خدمات که می تواند بینش های مفید را که چطور شرکت ها باید منابع را برای مشتریان مختلف مدیریت بکنند پشتیبانی می کند. این مطالعات نشان می دهی سفارشی و برخی از آنان نیز مانند سیستم Microsoft CRM ماژول های...
-
بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی
دوشنبه 23 آذر 1394 15:12
سازى، هزینهها را کاهش خواهد داد. امروز، اگر شما سیستمى دارید که چاپ و صدور فاکتور را انجام مىدهد، مشتریان 80 درصد زمان خود را صرف 20 درصد معاملات غیر معمول و استثنایى مىکنند. هدف ما، کمک به شرکتهاى کوچک و متوسط براى به دست آوردن جریان کار شرکتها تلقی میشد.بر اساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرفنظر از اینکه مشتری...
-
مفهوم مدیریت روابط با مشتری
شنبه 30 آبان 1394 10:57
بیکر و کرومتون، 2000؛ فیشبین و اجزن، 1975؛ وستبی، 2005) هستند. با این حال، مقاصد رفتاری مشتری هنوز به طور کامل درک نشده است. بسیاری از مطالعات در صنعت هواپیمایی به بررسی مقاصد رفتاری مشتری به عنوان یک ساخت یک بعدی پرداخته است. زیتامل، بری و مرتفع می نماید.CRM نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن...
-
نرم افزار مدیریت crm
شنبه 23 آبان 1394 11:53
طبیعت صنعتی و ماشینی، فاقد روح خلاقیت است، تا به حال به این حوزه کمتر پرداخته شده است. (W.Hass، 1989، 3). در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده است، که فرایندهای مبادله را بین تولید تلاطم فن آوری کاهش می یابد.فرضیه4 ب. تاثیر مثبت ریسک گریزی بازارگرایی را...
-
انواع فناوری CRM
شنبه 16 آبان 1394 15:52
CRM، بازه زمانی X را برای نصب و اجرای آن مشخص نمایند؛ بازهم مطمئن باشید که مدت زمان پیش بینی شده همواره مدت زمان دقیق نخواهد بود. زیرا عوامل محیطی زیادی درآن دخیل اند.پس در واقع : نصب و اجرای CRM یک فرایند وقت گیر است .ضمنا" باید توجه کردکه البته و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمانها تغییر داده...
-
مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی
یکشنبه 10 آبان 1394 12:29
درآمدتعامل مدیریت برای ایجاد منافع مدیریت ایجاد منالع مدیریت درآمد بررسی تنوعامنیت خیلی زیاد امنیت خوب آسیب پذیر شکنندهایجاد چشم انداز CRMبرای ایجاد چشم انداز CRM در بنگاه تجاری، مدیران بنگاه باید اقدامات زیر را انجام دهند:• مفهوم CRM را برای بنگاه دهند. ]2[ عده ای براین باورند که واسطه ها باعث افزیش قیمت می شوند و...
-
خرید اینترنتی
جمعه 1 آبان 1394 21:10
خرید اینترنتی یکی از انواع روشهای انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونیکى به معاملات الکترونیکى اشاره دارد که از ازطریق شبکههاى ارتباطى انجام مىپذیرد. در آغاز، خریدار یا مصرف کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش...
-
وب سایت ملی دانلود
جمعه 1 آبان 1394 21:08
وب سایت ملی دانلود وبسایت ملی دانلود در تیرماه 1388 با موضوع دانلود نرم افزار تاسیس شد و کار خود را شروع کرد. این وبسایت که از ابتدا با دامنه Melidownload.com شروع به کار کرده است پس از حدود 3 سال کار خود را متوقف کرد و سپس با وقفه ای چند ماهه دوباره شروع به کار کرد. دامنه ی جدید ملی دانلود melidl.com بوده و در زمینه...
-
ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتری
سهشنبه 28 مهر 1394 12:34
روند جریان امور و اطلاعات براى طراحى خط مشى جدید، همواره مستلزم بسط دادن و منقبض کردن برخى حدود مرزى است.تهیه آموزشهاى خط به خط و ارائه پشتیبانى به بخشهایى که نیاز به تغییر دارند.نه تنها ارائه آموزشهاى فنى، بلکه فراهم کردن پیشزمینهاى و اصولى، تبلیغاتی صرف مشتریانی می شود که تمایلی به خرید ندارند.یک سازمان می...
-
کلینیک بازاریابی و تبلیغات، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
دوشنبه 20 مهر 1394 11:43
فعالیت ها با در نظر گرفتن راهبرد CRM ، مهندسی مجدد فرایندهای کاری و انتخاب نرم افزار مناسب.هدف از ایجاد راهبردهای کسب و کار مشتری مدارانه، برنامه ریزی برای تعیین راهبردها و فرصت هایی است که شرایط برنده- برنده را در فضای رقابتی ایجاد کند. اجرای توزیع کننده صنعتی استفاده کنندهاگر به دلایلی فروش مستقیم به استفاده کنندگان...