-
عینک ریبن خلبانی و عینک ریبن شیشه شفاف
چهارشنبه 20 اسفند 1393 19:42
عینک ریبن خلبانی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین و در عین حال شیک ترین مدل های عینک در جهان می باشد.و اشخاص و ستاره های معروف جهان از این مدل بی نظیر و فوق العاده جذاب استفاده می کنند. عینک ریبن خلبانی اصل علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود کاملا استاندارد بوده و چشمان شما را در برابر اشئه های خطرناک و مضر آفتاب و...
-
[ بدون عنوان ]
چهارشنبه 20 اسفند 1393 12:48
وضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخها وجود دارند که شما نیازی به آنها ندارید. بعضی از متریکها بر روی کاغذ بسیار جذاب و جالب به نظر میرسند، اما وقتی نوبت به پیاده سازی در عمل میرسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمیکنند. به این متریکها، متریک پوچ می گویند و مشک\nلی که در مورد آنها...
-
کارهای نرم افزار crm
سهشنبه 5 اسفند 1393 10:23
کندی در فروش کل به سرعت خودش را نشان می دهد. اولین قدم برای حل مشکل این است که بفهمیم این کندی از کجا ناشی میشود. مطلب مرتبط: بستههای پیاده سازی CRM سیستم CRM هر تماسی که با یک مشتری احت\nمالی برقرار شده است را در خود نگه میدارد. تاریخ اولین تماس و تاریخ اولین بسته شدن فروش دو فیلد مهم در بانک اطلاعاتی هر سیستم CRM...
-
معرفی نرم افزار crm
سهشنبه 28 بهمن 1393 12:27
یام در هفته اول کمپین است. پس از آن به مدت سه هفته هر\nهفته یک پیام و سپس هر ماه یک پیام برای حفظ تازگی و یادآوری کسب و کار خود در ذهن مشتری بالقوه ارسال می شود.این برنامه زمانبندی حداکثری است که برای بسیاری از مشتریان ممکن است زیادی باشد. این امر مهم است کهپاسخ مشتریان به کمپین خود را بررسی کنید. اگر تعداد زیادی از...
-
قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک
شنبه 25 بهمن 1393 00:22
اگر به کارمندانتان این امکان را بدهید که بهصورت مستقیم به این اطلاعات از طریق نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند، میتوانند با سرعت بیشتری به مشتریان ری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آنها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامهها و...
-
جلب نگاه مشتری؛ مسئله این است
سهشنبه 14 بهمن 1393 13:16
را در کمترین حد خود نگه دارید. فرآیندهای خود را به گونه ای طراحی کنید که مشتری مجبور نباشد در هر تعامل به یک سؤال چندین بار پاسخ دهد. برای مثال اگر شاهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامهها و پلتفرمهای CRM شرکت salesforce.com را با برنامههای office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان...
-
آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟
چهارشنبه 8 بهمن 1393 01:54
ری مناسب، در زمان مناسب و از طریق رسانه مناسب توصیف کرد. بازاریابی بیش از حد و افراطی به طور معمول شامل ارسال پیام اشتباه در زمان اشتباه است.رایج ترینها کار مشکلی خواهد بود. زمان بسته شدن فروشطولانی کردن دوره فروش برای بسیاری از شرکتها یک مشکل به حساب میآید. کندی در فروش کل به سرعت خودش را نشان می دهد. اولین قدم...
-
مدیریت تجربه مشتری
چهارشنبه 1 بهمن 1393 20:13
د. اگر مشتری احتمالی با قیمت مشکلی ندارد اما به خاطر دلایل غیرمالی اقدام به خرید نمیکند، تخفیف میتواند ارزش محدودی داشته باشد. در این مورد یا موارد مهمی به شمار میرود زیرا تمام فرایند فروش از آن نشأت میگیرد. سعی کنید قیفتان را همیشه پر نگه دارید و زمانیکه احساس کردید در حال خالی شدن است تلاشتان را دو برابر کنید....
-
جنبه های استفاده از نرم افزار crm
یکشنبه 14 دی 1393 11:37
. این موضوع همیشه جالب توجه بوده است که چگونه صنایع، فروشندگان و مناطق مختلف در اینکه مشتریان احتمالی به چه نحو در هر یک از بخشهای قیف فروش قرار میگیرند با یکدیگر تفاوت دارند. بسیاری از مدیران فروش خلاق ساعتها بر روی اطلاعات وقت صرف میکنند تا بتوانند راهی را پیدا کنند که فرآیندهای فروش با سرعت بیشتری بر روی...
-
نرم افزار ارتباط با مشتری
چهارشنبه 10 دی 1393 19:24
به اندازه ای باشد که مشتری احتمالی را برای خرید اغوا کند نه اینکه بر روی درصد تخفیف چانه زنی کنند. موقعیت دیگر زمانی است که میخواهیم مشتریان خود را حغییرات را بر روی مناطق یا گروههای فروش مختلف تست کنیم تا ببینیم که آیا تغییر در رویهها میتواند میزان فروش را افزایش دهد؟سیستم CRM را برای گزارش دهی تنظیم کنید سیستم...
-
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟
پنجشنبه 4 دی 1393 11:40
یک پیام با زمانبندی مناسب می تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می کند، یک تخفیف در وقت مناسب می تواند سفارش هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای...
-
چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟
پنجشنبه 4 دی 1393 11:38
بازاریابی برای یک سازمان مدرن بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنید، مشتریان بالقوه چیزی در مورد شما...
-
سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان
پنجشنبه 4 دی 1393 11:36
بازارهای امروزی بازاری سخت و پیچیده هستند. رقابت های شدید بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به دنبال روش هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سوال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟...
-
قیف فروش
پنجشنبه 4 دی 1393 11:34
قیف فروش یک استراتژی پایدار و منظم برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری ثابت است. این استراتژی شامل یک سری مراحلی است که مشتری احتمالی از طریق آن می تواند تصمیم به خرید نماید. داشتن یک فرایند روش مند، تبدیل کردن مشتری احتمالی به مشتری ثابت را آسانتر کرده و نرخ تبدیل بیشتری را ارائه می دهد. Pipeline (که گاهی اوقات به خاطر...
-
اهداف CRM
پنجشنبه 4 دی 1393 11:33
یک سازمان می تواند به 5 هدف اصلی با استفاده از CRM دست یابد که در ادامه مطلب با هم می خوانیم می تواند توانایی سازمان را در شناسایی مشتریان سود ده ارتقاء دهد. بر اساس اصل پارتو (20/80) 80 درصد درآمد و سود یک سازمان ناشی از 20 درصد مشتریان است. CRM می تواند این مشتریان را شناسایی کرده که از آن طریق سازمان می تواند...
-
[ بدون عنوان ]
پنجشنبه 27 آذر 1393 10:18
عمومی واحدهای بازاریابی در یک سیستم CRM میباشند. بازاریاب ها باید فهرستی از موارد موردنیازشان را دراختیار داشته باشند.بازاریابی برای یک سازمان مدرن عیت به دیگر مشتریان مناسب به نظر نمیرسد. تحلیلهای پیشگویانه با استفاده از سیستم CRM گروههای مشتریان ثابت یا احتمالی را تحت نظر قرار می دهد تا بتواند الگوی موردنیاز را...
-
نرم افزار مدیریت crm
پنجشنبه 20 آذر 1393 15:05
بی حوصله شدهاند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدمات آنی دارند، بدون اینکه به رسانه توجهی داشته باشند. در هر جایی که ملوژی فروشمدیران فروش به این نکته توجه خاصی دارند که فروشندگان آنها در حال انجام چه کاری هستند. شرکت معمولاً دارای یک متدولوژی فروش است که مدیر فروش آنرا مشخص میکند. اگر...
-
نرم افزار ارتباط با مشتری
شنبه 15 آذر 1393 22:54
پایان داده و در اغلب اوقات مشتری را با سؤالات بی پاسخ رها کنند. این رویکرد نامناسب باعث آسیب زدن به میزان رضایت مشتری شده و میتواند رابطه موجود بین مز اطلاعات CRM به دست آورند تا بتوانند عملیات فروش و بازاریابی را بهبود بخشند. مسلماً تنها بخشی از این متریکها توسط هر شرکت مورد استفاده قرار میگیرد، اما همین موضوع نیز...
-
مزایای نرم افزار crm
سهشنبه 11 آذر 1393 16:31
ها کار مشکلی خواهد بود. زمان بسته شدن فروشطولانی کردن دوره فروش برای بسیاری از شرکتها یک مشکل به حساب میآید. کندی در فروش کل به سرعت خودش را نشان مخوبی است که شما بازاریابی بیش از حد می کنید. شما می توانید با سیستم Microsoft CRM خود برنامه زمانبندی مورد نظر خود را طراحی کرده و اجرای آن را به سیستم Microsoft CRM...
-
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
شنبه 8 آذر 1393 12:12
یشود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد و آنها نیز از شما نزد دوستان و همکارانشان به نیکی یاد خواهند کرد. مدیبسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است...
-
کارهای نرم افزار crm
سهشنبه 4 آذر 1393 11:44
ز صرفاً مضر و مهلک هستند!ن نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخههای 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستونهای سفارشی میبایست در این انتقال...
-
انواع فناوری CRM
یکشنبه 2 آذر 1393 10:33
بنابراین خودتان باید یک متخصص فروش باشید و الهامبخش کارمندان و بخش فروش باشید. تعجبی ندارد که افزایش درآمد به میزان قابلتوجهی به تغییرات در روال فروقرار دهید و به این فکر باشید که چه کاری می توانید انجام دهید که مشتری شما حس و تجربه خوبی نسبت به شرکت و کسب و کار شما داشته باشد. پذیرش متدولوژی فروشمطلب مرتبط: نرم...
-
[ بدون عنوان ]
چهارشنبه 28 آبان 1393 09:59
اصل دو . مزایا و فواید تکرار:ست ندارد از آنها استفاده کند و شما هم تا آنجا که ممکن است استفاده از آنها را باید به عنوان آخرین گزینه در نظر بگیرید. ا بصورت عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامه های آتی شامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Offآن را در حراجی بخرید-...
-
عملکرد های نرم افزار crm
دوشنبه 26 آبان 1393 12:21
ساده سازی متریک ها امری مهم و حیاتی است زیرا همین متریک ها هستند که کارها و فعالیت های موجود را هدایت می کنند و اگر افرادی که مورد سنجش قرار می گیرند به این درک و فهم نرسند که متریک ها چه می باشند و چگونه مورد محاسبه قرار می گیرند، پس نمی توانند تأثیر خاصی بر روی رفتار خویش بگذارند.بدترین کار برای یک کسب و کار این است...
-
نرم افزار مدیریت crm
دوشنبه 19 آبان 1393 12:14
-فراهم آوردن مکانیسمی برای ردیابی قراردادهای مشتری با شرکت و انجام آن به شیوهای یکپارچه به گونهای که تمام بخشهای قراردادها ازدیدگاه مشتری شفاف باشر مطرح شد. گرچه او قصد نداشته تا این مدل را به عنوان جایگزینی برای آمیختــــه بازاریابی مطرح سازد لیکن می توان از مدل او برای انتقال از بازاریابی سنتی کار عقب رونده یعنی...
-
کارا سیستم
شنبه 17 آبان 1393 21:20
زیادی داده از سطح شعبه ذخیره می کند . در تحلیل بازار مجموعه ای از اطلاعات می تواند در یک بستر یکپارچه به یک سیستم خبره که سازمان را به سمت خرد جمعی با• قیمت گذاری در بازار بر مبنای هزینه صورت می گیرد. در یک زنجیره ارزش عمودی، فعالیتها باید به صورت سلسله مراتبی تعریف شوند که تا مراحل اولیه آن انجام ن اما باید بدانید که...