-فراهم آوردن مکانیسمی برای ردیابی قراردادهای مشتری با شرکت و انجام آن به شیوهای یکپارچه به گونهای که تمام بخشهای قراردادها ازدیدگاه مشتری شفاف باشر مطرح شد. گرچه او قصد نداشته تا این مدل را به عنوان جایگزینی برای آمیختــــه بازاریابی مطرح سازد لیکن می توان از مدل او برای انتقال از بازاریابی سنتی
کار عقب رونده یعنی اینکه نتیجه مورد نظر را مفروض گرفته شروع به استنتاج هایی از آن کنیم تا به یک مسئله حل شده برسیم در این صورت گامهای معکوسی را در نظر بگیریم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم ایانی میکند. استفاده از نرمافزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل و پیامک به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد.جذب مشتریان جدید (بوسیله ۸۶ درصد از پاسخگویان ذکر شده)برخلاف دیگر سرویسهای push، Emailها وقتی دریافت میشوند، بدون آنکه به کاربر اینترانت دهند در mail box مینشینند تا کاربر در وقت مناسب به سراغ آن برود.