. این موضوع همیشه جالب توجه بوده است که چگونه صنایع، فروشندگان و مناطق مختلف در اینکه مشتریان احتمالی به چه نحو در هر یک از بخشهای قیف فروش قرار میگیرند با یکدیگر تفاوت دارند. بسیاری از مدیران فروش خلاق ساعتها بر روی اطلاعات وقت صرف میکنند تا بتوانند راهی را پیدا کنند که فرآیندهای فروش با سرعت بیشتری بر روی حوزههای هدف آنان عمل کند. سوابق اطلاعاتی که برای این متریک نیاز دارید در داخل سیستم CRM تعبیه شده است. از آنها استفاده کنید. پذیرش متدو
ادامه مطلب ...
به اندازه ای باشد که مشتری احتمالی را برای خرید اغوا کند نه اینکه بر روی درصد تخفیف چانه زنی کنند. موقعیت دیگر زمانی است که میخواهیم مشتریان خود را حغییرات را بر روی مناطق یا گروههای فروش مختلف تست کنیم تا ببینیم که آیا تغییر در رویهها میتواند میزان فروش را افزایش دهد؟سیستم CRM را برای گزارش دهی تنظیم کنید سیستم CRM و بانک اطلاعاتی آن اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که بسیاری از شرکتها از مزایای آن اطلاعی ندارند. شرکتها قادرند صدها متریک ا
ادامه مطلب ...
یک پیام با زمانبندی مناسب می تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می کند، یک تخفیف در وقت مناسب می تواند سفارش هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین شرکت می داند که چه زمانی برای ارائه تخفیف های مؤثر مناسب می باشد.
ادامه مطلب ...
بازاریابی برای یک سازمان مدرن بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنید، مشتریان بالقوه چیزی در مورد شما پیدا نمی کنند و شما فروش را از دست می دهید. اگر به صورت افراطی هم بازاریابی کنید مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید چرا که آنها هرگز نمی خواهند با شما معامله کنند.
ادامه مطلب ...
بازارهای امروزی بازاری سخت و پیچیده هستند. رقابت های شدید بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به دنبال روش هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سوال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که باید بکنید این است که انتظارات آنها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آنها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره می کنیم که می توانید از آنها برای افزایش رضایتمندی مشتریان سود برده و به صورت پیوسته محصولاتتان را طبق وعده به مشتریان ارائه دهید. با این کار قادر خواهید بود وفاداری مشتریان را در طولانی مدت تضمین نمایید.
ادامه مطلب ...