مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

چگونه تحقیق بازاریابی صادرات بر عملکرد صادرات شرکت اثر می گذارد؟

با Microsoft Dynamics CRM سوابق مشتری مثل اطلاعات تماس، اطلاعات خاص، شرح ملاقات ها و نظرات، اسناد رد و بدل شده، ارتباطات، پیشنهاد قیمت ها و خریدهای صورت گرفته به آسانی در دسترس شما خواهد بود. رتبه بندی مشتریانبا استفاه از سیستم Microsoft CRM شما می دراکر)2. مثال بارز این امر، رقابت بانک ها در جهت تعدیل نرخ سود سپرده های خود است. تغییر رفتار مشتریان در بانک ها به دیلی ماهیت پولی فعالیت های آن ها حساسیت بیشتری داشته و نیازمند برنامه ریزی دقیق و به موقع توسط مدیران شبکه بانکی است. مدیریت ارتباط

سازی سیستم CRM هم انتظارات سازمان و اهداف سازمان از پیاده سازی CRM باید دقیقا مشخص شود و هم از کاربردها و امکانات سیستم CRM در برآورده کردن این انتظارات اطلاع دقیق حاصل شود. آیا تفکر سیستماتیک در سازمان شما جاری است؟مسلماً سازمانهایی که با سیستم مدیریت سنتی اداره می شوند و مدیران ارشد سازمان نیز با اداره سازمان به روشهای سنتی مشکلی ندارند، پیاده سازی سیستم CRM یک نباید بزرگ است. سیستم CRM در سازمانهایی که در آن تفکر سیستماتیک در جریان است، بیشترین بازدهی را دارد. آیا برای پیاده سازی سیستم CRM گروه مناسبی را انتخاب کرده اید؟یکی از اصلی ترین دلایلی که منجر به شکست پروژه های CRM می شود، انتخاب تیم یا شرکت نامناسب برای ارائه خدمات مشاوره و پیاده سازی سیستم CRM می باشد. در اکثر موارد سازمانها از خدمات شرکتهای نرم افزاری در پیاده سازی سیستم CRM استفاده می کنند که این مساله بدلیل ماهیت شرکتهای نرم افزاری که بیشتر بر فروش نرم افزار CRM است. بسته های نظر سنجی به تمام مخبران کلیدی فرستاده بودند و همراه نامه شرح پروژه و تضمین محرمانه با یک اسکناس یک دلاری به عنوان انگیزه ای ضمینه کردند، یک نسخه از پرسشنامه و هزینه پستی که پاکت به آدرس خودش برگشت داده می شود. پیگیری که شامل یک بسته بررسی یکسان فرستاده شده سه هفته بعد به غیر، پاسخ دهندگان همراه نامه نیز ارائه گزینه ای برای شرکت در مطالعه از طریق یک وب سایت است.جمع آوری داده ها، 186 پاسخ های قابل استفاده به همراه داشت. به استثنا 12 بسته هایی که تحویل داده نشده، نرخ پاسخ 23.6% بوده است که مقایسه مطلوب نسبت به مطالعات دیگر در مورد مسائل مربوط بوده است (جانسون و سوهی، گرول، 2004). به منظور ارزیابی پتانسیل برای تعصب غیرپاسخ ما مقایسه پاسخ دهندگان اولیه از پاسخ دهندگان اواخر در سراسر ساختار شرکت که قابل دسترسی بودند و ساختارهای نظری آزمایشی انجام داده ایم (آرموسترونگ، اورتون، 1977). هیچکدام از آزمایشات قابل توجه نبود، که نشان ارتباط با مشتری بایستی به نحوفزاینده ای ازمعماری مدیریت دانش الهام گرفت (Malhoyra,2001).مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک ها [8] مد نظر قراردادن مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند مزایای بیشماری برای بانک ها فراهم کند که به برخی از آنها اشاره می‌شود:1- از آنجا که یکی از مهمترین دارایی یک بانک مشتریان آن هستند، با استفاده از این رویکرد، حفظ مشتریان فعلی وترغیب آنان به مراجعات مجدد زمینه ساز بقای بانک است که هدف اصلی هر بانکی است.2- از جنبه دیگر، با ورود فناوری اطلاعات به بانک ها زیر چتر مدیریت ارتباط با مشتری، زمینه‌ای فراهم می‌شود تا بانک ها به سمت بانک های هوشمند و دانش محور حرکت کنند و یا به کارگیری نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، هزینه‌های پردازش اطلاعات را کاهش دهند و ارتباطات با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت گیرد که نتیجه نهایی آن، افزایش قدرت رقابتی بانک در محیط پرتلاطم امروزی است.3- مزیت دیگر این است که بازاریابی به حساب می آید. پست الکترونیک ارسال این پیام را برای ما به مراتب آسان تر کرده است (و البته مردم نیز می توانند به راحتی آنها را نادیده بگیرند.)واحد بازاریابی نیازمند عملیات درونی به خصوصی در سیستم CRM خود می باشد که بتواند مشتریان را دسته بندی کرده و سپس پیام های هدفداری را به آنها ارسال کند. استفاده از خدمات شرکت های ارسال کننده پست های الکترونیکی انبوه بسیار راحتتر است از اینکه بخواهیم این کار را از طریق دامنه های اینترنتی شرکت انجام دهیم. ارسال مستقیم پست الکترونیکی به چنین شرکت هایی روش بسیار کارآمدی به حساب می آید. پیگیری پاسخ پست های الکترونیکیهمانطور که ارسال پست الکترونیکی برای پیاده سازی یک سیستم بازاریابی موفق دارای اهمیت است، اینکه بدانیم چه کسی به این پست های الکترونیکی پاسخ داده و یا حتی به آن توجه نموده است نیز دارای اهمیتی فوق العاده می باشد. پیگیری پاسخ و دریافت امری حیاتی به نظر می رسد. با داشتن این اطلاعات در

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.