. این موضوع همیشه جالب توجه بوده است که چگونه صنایع، فروشندگان و مناطق مختلف در اینکه مشتریان احتمالی به چه نحو در هر یک از بخشهای قیف فروش قرار میگیرند با یکدیگر تفاوت دارند. بسیاری از مدیران فروش خلاق ساعتها بر روی اطلاعات وقت صرف میکنند تا بتوانند راهی را پیدا کنند که فرآیندهای فروش با سرعت بیشتری بر روی حوزههای هدف آنان عمل کند. سوابق اطلاعاتی که برای این متریک نیاز دارید در داخل سیستم CRM تعبیه شده است. از آنها استفاده کنید. پذیرش متدو
تر از 10 درصد نباشد؟ آیا شرکت میخواهد این تکنیک را بر روی منطقه یا گروه خاصی از مشتریان آزمایش کند؟ زمانی که تیم تحلیلگر بر روی نتیجه مورد انتظارشان به توافق رسیدند، کارشان را شروع خواهند کرد. مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیار شما میگذارد؟خوراک اطلاعاتی تیم تحلیلگر نیاز به دسترسی به اطلااشد اما اینکه بتوانیم ببینیم که افراد به چه نحوی بر روی این متریک تأثیر میگذارند کار بسیار دشواری است زیرا این متریک بسیار انتزاعی میباشد. برای این کار باید از سیستمهایی نظیر Microsoft CRM استفاده کرد تا بتوان در هر لحظه متریکها را با دقت بالا کنترل نمود.مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختین نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم میآورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخههای 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستونهای سفارشی میبایست در این انتقال ایجاد شونیکها هستند که کارها و فعالیتهای موجود را هدایت میکنند و اگر افرادی که مورد سنجش قرار میگیرند به این درک و فهم نرسند که متریکها چه میباشند و چگونه مورد محاسبه قرار میگیرند، پس نمیتوانند تأثیر خاصی بر روی رفتار خویش بگذارند.بخشی از فرایند ساده سازی این موضوع است که تعریف اصطلاحات واضح و قابل د