مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

کلینیک بازاریابی و تبلیغات، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

است که این امر با فقدان ملاحظات مربوط به نقش‌هاى سازمانى، تشدید مى‌شود.هشدارهاى انسانى عبارتند از:نبود پشتیبانى یا میدان دید اجرایی.تعدد پروژه‌هاى جزیره‌اى (معمولا در جهات مختلف(.IT زدگى یا قهرمان پروری.عدم یکپارچه‌سازى سیستم‌ها.اگر در طول یک ممیزى، دادهایی که در data warehouse وجود داره . کاملاواضح است که این داده ها چه می کنند و ما چه استفاده از انها می کنیم . یکی از استفاده های این داده ها tailoring است که مثلا در وب سایتها از سوی مدیران برای کاربران مورد استفاده قرار می گیره – tailoring

استفاده از روش آزمون مقدماتی پرسشنامه ،ایمیل مورد بررسی قرار گرفت.بخش اول پرسشنامه به موقعیت پاسخها در شرکت و اطلاعات آماری شرکت مانند سالها و تعداد صادرات مربوط می شود.بخش دوم پرسشنامه فراوانی استفاده 150منبع اطلاعاتی را بر روی 5مقیاس سیستم لیکرت به ترتیب از شماره 1_ هرگز تا شماره 5_همیشه درخواست کرده است.سومین بخش پاسخها تقاضای سطح انواع اکاراسیستمطلاعات صادرات را روی سیستم لیکرت روی 5 درجه از 1_هرگز تا شماره 5_همیشه را احاطه کرده است.در چهارمین بخش سوالات به سطح استفاده از ابزار تحقیقات بازاریابی صادرات مربوط می شوند،روی سیستم لیکرت از 1_هرگز تا 5_خیلی زیاد را شامل می شوند.سرانجام پرسشنامه حاوی بیانیه هایی راجع به اینکه چگونه شرکت نتایج تحقیقات بازاریابی را برای تصمیمات مهم از طریق سیستم لیکرت از 1_کاملا مخالف تا 5_کاملا موافق استفاده می کند.پاسخ ها برای نشان دادن مشاهداتشان در موفقیت صادرات شرکتشان در سه سال آخر مقایسه شد. رقبایشان بر اساس مدیریت اطلاعات Data ManagementCRM مدیریت مؤثر اطلاعات را تسهل می کند. نرم افزار CRM می تواند سازگاری بین نرم افزارهای مختلفی که در دپارتمانهای مختلف سازمان استفاده می شود را تضمین کند. نرم افزار CRM اطلاعات مربوطه به دپارتمانهای مختلف را یکپارچه می نماید. این سبب می شود که سازمان بتواند واکنش سریعی به تغیرات بازار نشان دهد.برای دستیابی به اهداف مدیریت اطلاعات، شما باید ابتدا تشخیص دهید چه نوع اطلاعاتی را در حال حاضر جمع می کنید. سپس، شما باید تعیین کنید چقدر اطلاعات شما در ساختن و مدیریت ارتباط مشتری مؤثر است اگر نیست شما باید اطلاعاتی که شما استفاده نمی کنید را تعیین کنید بعلاوه اطلاعاتی که شرکت شما لازم دارد مثل تاریخچه مشتری، گرایشات صنعتی و استراتژیهای رقیبان، درآخر بعد از اینکه CRM را اجراء کردید، باید مطمئن شوید که اطلاعات بخوبی مدیریت می شوند. 3) اندازه گیری موفقیت Success MeasurementCRM متد دقیقی از اندازه گیری موفقیت را استفاده از این مطلب اقدام به مطالعه در مدیریت روابط مشتری یا همان CRM می پردازیم.از آنجا که این دو علم یعنی همان ریاضیات و مدیریت روابط مشتری یا همان CRM از قوه تجزیه و تحلیل قوی برخوردارند پس با استفاده هر چه بیشتر از روشها و فنون علم ریاضیات که نمونه آن نیز در بالا ذکر شد در توسعه و بهبود CRM می توان اقدام نمود.البته که پیچیدگی راه حلها و نیازهای شما به جواب دادن در دراز مدت در CRM تاثیر خواهد داشت و باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر :سیستم CRM شما که با استفاده از فنون مسئله یابی در ریاضیات انتخاب شده باشد و به طور صحیص بکار گرفته شود. بتگاه را بهبود خواهد داد والا با بکارگیری چند CRM آن هم نامطلوب و غیر کاربردی نمی توان به وضعیت بهبود یا OPTIMAL رسید . البته خود مسئله بهینه یا OPTIMAL مربوط به علم تحقیق در عملیات یا OR است که بحث پیشرفته و تخصصی در مورد آن در حوزه کارشناسان علم تحقیق در عملیات می باشد.مسلما" هم وقت وهم توزیع نیز باید گفت که در بازارهای صنعتی، لایه‌های کمتری از واسطه‌ها وجود دارد و به این خاطر که تاخیر در سفارشها می‌تواند باعث توقف و تعطیلی خط تولید یک مشتری شود، توزیع فیزیکی در این بازارها، مسئله‌ای بسیار مهم و قابل توجه است. (W.Hass، 1989، 6)بازاریابی صنعتیمتاسفانه به دلیل اینکه افراد فکر می‌کنند که این نوع بازاریابی، به خاطر طبیعت صنعتی و ماشینی، فاقد روح خلاقیت است، تا به حال به این حوزه کمتر پرداخته شده است. (W.Hass، 1989، 3). در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می‌بخشد. (H.Morris، 1988، 4). این نوع بازاریابی در مقایسه با بازاریابی مصرفی تفاوتهایی دارد که

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.