مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه

مشتریان واقعی,مشتریان بالقوه,مشتریان واقعی

انواع فناوری CRM

قراردادهاMicrosoft CRM به کارشناسان و مدیران فروش این امکان را می دهد تا به سادگی و به‌صورت خودکار قراردادهای سفارشی برای هر مشتری را تنظیم، تأیید، تصحیح و ارسال کنند. این کار سرعت تنظیم و ارسال قراردادها را به مشتری بسیار بالا برده و در نتیجه هیچ مشتریان، احساس مثبتى داریم. به 1400 مشترى سیستم داده ایم و این نیازمند آن بوده که آنان Active Directory و Exchange داشته باشند و این یک فروش به نسبت پیچیده است. ما احساس خوبى درباره‌ى شروع کار داریم. نگارش 1.00 بر اساس کدهاى جدید بود. نگارش 1.2 تنها

» خویش نام می برند. (2004, P.398 Khanh & Kandampully )تریسی و ویرسما بر مبنای نتایج تحقیقاتشان در زمینه رقابت مدرن و آنچه رهبران بازار را در این میدان موفق نگهداشته به سه حقیقت مهم که درک عمیقی می طلبند اشاره می کنند:-1 ایجاد ارزش-2 مدل عملیاتی ارزش-3 راهبرد های ارزشمنداولین مورد به وعده تلویحی و ضمنی مدیریت سازمان جهت ارائه ترکیبی از عوامل ایجاد کننده ارزش مثل قیمت، کیفیت، عملکرد ، امکان انتخاب و سایر تسهیلات به مشتری اشاره می کند. مفهوم دوم به ترکیبی از فرایند های عملیاتی، سیستم‌های مدیریتی ،ساختارها و فرهنگ تجاری مربوط می شود که سازمان را در ایجاد ارزش به مشتری مورد حمایت و پشتیبانی قرار می دهد و مورد سوم سه راه متمایزی که سازمانها بدان وسیله قادر به ایجاد ارزش و اجرای مدل عملیاتی ارزش در بازار و ارائه آن به مشتریان خواهند بود را در بر می‌گیرد. این راهها به شرح زیر هستند. -1 برتری عملیاتی: چنین سازمانهایی مثل وال مارت به دنبال ارائه معرض دید آنان گذاشته می‌¬شود، بازاریابی صورت می‌گیرد. 3. بازاریابی از راه دوربازاریابی از راه دور، همان استفاده از تلفن برای فروش مستقیم کالا به مصرف‌کنندگان است. این روش بازاریابی، ابزار اساسی بازاریابی مستقیم به حساب می¬اید.بازاریابی تلفنی، هم در مورد کالاهای مصرفی و هم در مورد کالاهای صنعتی، کاربرد دارد. شرکت جنرال الکتریک برای فروشهای کوچک خود از بازاریابی تلفنی استفاده می¬‌کند.4. بازاریابی تلویزیونیبازاریابی تلویزیونی به دو شکل عمده صورت می¬‌گیرد: شکل اول آن، استفاده از آگهی¬‌های تبلیغاتی واکنش مستقیم است. در این روش بازاریاب اقدام به پخش آگهی می¬کند که اغلب بین 60 تا 120 ثانیه طول می¬‌کشد. در این آگهی¬‌ها محصول به گونه‌ای متقاعدکننده توصیف می‌¬شود و در پایان یک شماره تلفــن مجانی برای سفارش آن کالا در اختیار مشتریان قرار می¬‌گیرد. خرید خانگی، شکل دیگری از بازاریابی مستقیم با تلویزیون است. کانال خرید خانگی، برنامه¬‌های تلویزیونی یا نرم افزارهای CRM به حساب می آیند. بسته به نوع پلتفرمی که از آن استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که بتوانید پیش بینی کنید که کدامیک از گروه مشتریان شما بر اساس سابقه خرید و تعاملات با شما به یک کمپین جدید پاسخ خواهند داد. داشتن یک درک صحیح و پیشرفته از رفتار مشتریان در طول زمان به شما کمک می کند تا بتوانید خریدهای آینده آنان را پیش بینی کنید. برخی از سیستم های CRM مثل Microsoft CRM به شما اجازه می دهند که اطلاعات موجود در نرم افزار هوش کسب و کار (BI) را مشاهده کرده و به یک دید کلان از شاخص های کلیدی بهره وری دست یابید تا بتوانید سلامت کلی کسب و کارتان را بررسی نمایید. شما می توانید میزان رشد خود را در مقابل رقبای خاص مورد سنجش قرار داده و در آینده شاید بتوانید میزان پیشرفت خود را با کل صنعت مورد مقایسه قرار دهید.برای آنکه بتوانید از همه این فواید بهره ببرید، باید از یکپارچگی اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. کیفیت گزارش های CRM به طور غیرمرتبط نیز تنها زمان را هدر می دهند. همچنین متریک های خوب، شفاف و قابل درک هستند. بین متریک ها و نتایج موردانتظار باید رابطه ای مستقیم و واضح وجود داشته باشد.متریک ها ظاهری فریبنده داشته و این امکان وجود دارد که برای پیدا کردن بهترین متریک به راحتی در دام بیافتیم. اما در مورد متریک ها، بهترین بودن می تواند عامل خطرناک و مخربی باشد و ممکن است در هنگام پرداختن به موارد حاشیه ای به راحتی به دام بیافتید. آنچنانکه متریک های بدست آمده آنقدر پیچیده خواهند بود که هر کسی قادر به درک آنها نخواهد بود. بدتر از همه اینکه اعمال تغییر در کارایی موردنظر منجر به ایجاد تغییر در متریک ها نخواهد شد. این عامل باعث می شود که مدیران و کسانی که سعی می کنند متریک هایشان را با کارایی خود هم تراز کنند، دچار دلسردی شوند.ساده سازی متریک ها امری مهم و حیاتی است زیرا همین متریک ها هستند که کارها و فعالیت های موجود را هدایت می کنند و اگر افرادی که مورد سنجش قرار می

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.